Satranç misaliyim artık :
Kaleyi "♜"sattım Filler "♝" isyanda Vezir "♛" intihar etti .Atları "♞♞" serbest bıraktım. Ve çevremdeki Piyonlardan "♟" hiç medet ummadım şimdi Şah "♚" olduğunu düşünenler çıksın karşıma ...
Gidiyorum artık; sevmediğimden, vazgeçtiğimden değil. Olmayacağını bildiğimden gidiyorum. Derler ya sevgi her şeyi yener diye. Yalanmış sevdiğim. Bendeki bu sevgi herkesi yendi ama senin kalbini yenemedi. Suç bende galiba, sevgim senin kalbini yenecek kadar güçlü değilmiş ama beni yıkacak kadar güçlü.