Tanrım, ben iyi değilim galiba yaşamayı bilmiyodum elimde hayatı hor kullanma kılavuzu varmışcasına yaşadım
Herşeyi mahvettim,
Daha fazla üzmek ve üzülmek istemiyorum
Al beni yanına, eve dönmek istiyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Saat 02.05
Sanırım şu an uyuyorsun.
'Hayalleri olanlar değil,
hayalleri ölenler uyuyamaz.'
Demişti bana bundan çok zaman önce...
Sessiz olun lütfen.
O şimdi uyuyor,
Ben ölüyorum...