Ankai

Ankai
@Ankaii1
"İnsanlar kötüydü, kitaplara sığındım."
Serbest meslek
istanbul
13 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Ankai

, bir kitap okudu
Puan vermedi·163 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2021 13. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,7bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar birbirinin maddi yardımlarına ve paralarına değil, sevgilerine ve alâkalarına muhtaçtılar.
Sayfa 164·Kitabı okudu
1000Kitap
Kaybedilen en kıymetli eşyanın, servetin, her türlü dünya saadetinin acısı zamanla unutuluyor. Yalnız kaçırılan fırsatlar asla akıldan çıkmıyor ve her hatırlayışta insanın içini sızlatıyor.
Sayfa 164·Kitabı okudu
1000Kitap
Yaşamak, tabiatın en küçük kımıldanışlarını sezerek, hayatın sarsılmaz bir mantıkla akıp gidişini seyrederek yaşamak; herkesten daha çok, daha kuvvetli yaşadığını, bir ana bir ömür kadar çok hayat doldurduğunu bilerek yaşamak. Ve bilhassa bütün bunları anlatacak bir insanın mevcut olduğunu düşünerek, onu bekleyerek yaşamak...
Sayfa 93 - Raif efendi·Kitabı okudu
1000Kitap