"Bu hayatta hiçbir şey yok." diyen Kayra mı haklı yoksa "Her şey var." diyen Kinyas mı?
Ha bi'de "Güvensizlik başlayınca dostluk kaybolur." diyen Epicure mi?
"Sevdalılar için ebediyette kavuşmanın baş başa ölmekten başka yolu yoktur. Ama adaletsizlik ayırır insanları, utanç ayırır, acı ayırır, kötülük ayırır, suç ayırır. Bir ıstıraptır yaşamak çünkü yaşamak da ayırır..."