Sibel

Sibel
@Aoxnsk
Tedirgin edenden teselli beklemekle geçti ömrümüz...
Reklam
Uzun soluklu bir maceranın adıdır hayat...
Babasız gelemez mıydık dünyaya ... Sahi bir yolu yok muydu bunun ... Zira baba sevgisizligine meydan okuyacak takatimi tükettim
Kimine göre yalnızlık,hasta kişinin kaçışıdır. Kimine göre de,hasta kişilerden kaçıştır.” Nietzsche |
Çok geç alıştım ben yaşamaya!