Sibel

Sibel
@Aoxnsk
Hiç kimse var olu şu sebebiyle, birisinin kendisine yapacağı adaletsizliği hak etmez. Zalimler, kendi içlerinde çözemedikleri problemler sebebiyle zalim olurlar
Reklam
Bazen siyahların elinde büyüyünce tek seçeneği miz beyazmış gibi gelir. Ancak bu çok yorucudur, siyahların beyazı olmak yerine kendi rengimizi keşfetmek gerekir
Sadece ölene kadar hayata sabretmek gibi bir şeydir bu durum.
Neden mutluluğunu hep kaybettiğin yerde arıyorsun?
Gücümüzü kendi küçük dünyamıza verirsek, hem kendi hayatımızı hem de temas ettiğimiz insanların hayatını daha iyi bir hale getirmek mümkündür.
Reklam