Yakınlık cesaret gerektirir çünkü risk kaçınılmazdır.İlişkinin bizi nasıl etki edeceğini daha baştan bilemeyiz .Kimyasal bir etkileşim gibi birimiz değişirse , ikimiz de değişeceğiz. Kendimizi gerçekleştirirken gelişecek mi ,yoksa yıkılacak mıyız? Emin olabileceğimiz tek şey, eğer kendimizi ilişkiye, iyisine kötüsüne, tüm varlığımızla bırakırsak bundan etkilenmeksizin çıkamayacağımızdır.