Erdal Özdemir

Yarın buraya gelmemek elimde değil, anlıyor musunuz? Ben hayatın gerçeklerinden uzakta yaşayan hayalperestin biriyim. Hayatımda yaşanmış olaylar o kadar az ki; şu birlikte geçirdiğimiz dakikalar, o kadar seyrek başıma gelir ki; hayalimde bu güzel dakikaları birçok defa canlandırmamak elimde değil..
Reklam
Darılmayın sakın. Gülüyorum; çünkü görüyorum ki siz kendi kendinizin düşmanısınız.
Böylesine güzel bir gökyüzü altında, gerçekten kötü, öfkeli ve hırçın insanlar nasıl bulunabilir?
Bir insan yaşar da anlatılacak yaşam öyküsü olmaz olur mu hiç?
Yüreğinin gizinde, yalnızca bir an için kalbine yakın olmak için mi yaratılmıştı?