Erdal Özdemir

Insanlığın dilindeki en güzel sözcük 'Anne'dir. En güzel hitap şekli ise 'Annem'dir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hüzünlü bir ruh yalnızlıkta teselli bulur.
Bir ulus için kadın, lambanın yağı gibidir. Lambadaki yağ azalınca ışık azalmaz mı?
.... keyifleri kumdaki ayak izleri gibidir, ancak dalgalar onları silene kadar varlığını sürdürebilir.
Gecenin zifiri karanlığında gizlilikle yapılan bütün her şey gün ışığı ile birlikte ortaya çıkacaktır. Büyük bir sırmışçasına fısıldadığı özel sözler hiç umulmadık bir şekilde genel konuşmalara dönecektir. Yarın her tarafta açıklanacak sözler, aslında bugün odamızın en ücra köşelerinde söylediğimiz şeyler olacaktır.