"....Yüzlerinde göz izi olanları, yüzlerinde göz izi olmayanlar asla tanıyamazlar! Fakat utananlar, utanmazları bir bakışıyla tanırlar!
O halde ey talib, yüzünde göz izi kalmasından (utanmaktan) utanma, başkalarının yüzünde iz bırakmaktan (utanmamaktan) utan!"
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
'Niçin' diye sormuyorsun da 'çünkü' deyip duruyorsun. Üstelik elindekilerle yetinmeyip benden de yeni 'çünkü' ler talep ediyorsun. Oysa benim 'niçin' den gayrı hiç sermayem olmadı ki!