Şehirde her şey yolundaysa, sokaklar süpürülmüş tertemizse, tutuklulara iyi bakılıyorsa, ayyaş kesimi azalmışsa daha ne isteriz ki? Yok öyle, başka bir mevkide gözüm yok benim. Kuşkusuz bunlar insanın aklını çeliyor ama erdemli olmanın yanında bunun esamesi bile okunmaz.