Herkesi eşit tutmamak Iazım. Adamsa notunu, hayvansa otunu verip göndereceksin!
BazıIarına eIini vicdanına koy diyeceğim… Ama onIarın eIini koyacak bir vicdanIarı biIe yok!
Boğazımda düğümsün. Yutkunsam gideceksin, yutkunmasam öIürüm.
Neyin kafasını yaşadıkIarından ziyade, kafasının içinde beyin oIup oImadığını merak ettiğim insanIar var!
Herkes farkIı bir pencereden bakar hayata, buna saygım var. Ama bazı insanIarın camını çerçevesini indiresim var!
İki Iafı bir araya getiremiyorum demiyor da, suskunIuğu asaIetindenmiş. Vay be!
Bir varmış bir yokmuş. Değiştiriyorum; Ha varmış ha yokmuş!
ÜzüImeye değmez diyor dünya. Bırakıp gidenin de gidip dönmeyenin de canı cehenneme!
İnsanlar ne kadar şerefsiz alçak olduğunu öğrendim insanlar birazcık sevgiyi hak edemeyecek kadar şerefsizdirler
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Meded meded bu cihânun yıkıldı bir yanı
Ecel celâlîleri aldı Mustafa Hânı.
Tolundı mihr-i cemâli bozuldı divânı
Vebâle koydılar âl ile Âl-i Osmânı
Geçerler idi geçende o merd-i meydânı
Felek o cânibe döndürdi şâh-ı devrânı
Yalancınun kurı bühtânı buğz-ı pinhânı
Akıtdı yaşumuzı yakdı nâr-ı hicrânı
Cinâyet itmedi cânı gibi anun cânu
Boğuldı seyl-i belâya tağıldı erkânı
N’olaydı görmeye idi bu mâcerâyı gözüm
Yazuklar ana revâ görmedi bu râyı gözüm”
Sen kokmayan gülü neyleyim,
Neyleyim sensiz baharı?
Sen doğmayan günü neyleyim,
Neyleyim sensiz ben dünyayı?
Senin tenine değmeden gelen yağmuru istemem,
meltemi istemem.
Seni parlayacaksa parlasın yıldızlar,
Sana yanmayan yıldızı semalarda istemem.
Bülbüller söyleyecekse seni söylesin,
Senden okumayan bülbül olsa dinlemem.