Kitap okumak; kendinden kaçış değildir, benliğinden uzaklaşmak da değildir. Sürüklenen her yerde kendinden bir parça bulmaktır ve belki de parçaları bulup bir araya getirip bütün bir BEN olmaktır. Her sayfada kendinle temastır, okumak...nihayetinde benliğinden uzaklaşmak değil, kendine yakınlaşmadır..