Arif

Arif
@Arffra
Yaşamak uzun süren bir intihardır. “Bütün Mesele İnsan kalabilmek.”
@Arffra·
·
sabitlendi
“Coğrafya kaderdir.” Hayat herkese eşit şartlar sunmuyor. Bu coğrafyanın suçumu yoksa Tanrının adil olmayan adeleti mi? Kimimiz başkalarının yaşadığı hayatı yaşayabilmek için çocukluğumuzu gençliğimizi feda ederek bir hayat yaşıyoruz… Tabi buna yaşamak denirse. Bizim uğrana çocukluğumuzu, gençliğimizi feda ettiğimiz yaşayamadığımız ve kursağımızda kalan onca hayaller. Yaşanmamışlıklarla geçen bir ömür. Burda kaybolan hayallerimiz, çocukluğumuz ve gençliğimiz. Bu kayıpları bana yaşatan Tanrı mı Coğrafya mı? Tanrı beni onun sınavından geçip geçemediğim için ödül verecek veyahutta cezalandıracak. Peki benim kaybolan yıllarımın yaşayamadığım hayalerimin sorumlusu kim?
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmaktır. En mükemmel adalet ise vicdandır. " Sefiller // Victor Hugo
Belki Birimiz Öleceğiz Sonra aramıza Şehirler, ülkeler belki Dünyalar girecek hiç Karşılaşamayacağız Kader ağlarını örmeyecek Bizi bir araya getirmek için Sonra birimiz öleceğiz. Diğerimiz bunu hiç bilmeyecek...
"Bence bugünlerdeki en büyük direniş, insan kalmaya çalışmak. Arada bir iyi bir resme bakmak, iyi bir müzik dinlemek, doğru dürüst bir kitap okumak gibi. Çünkü o kadar çok iğdiş ediyor ve bizi katılaştırıyor ki bu hayat, bir gün tüm işler düzelse bile biz kalacak mıyız, orada biz de olacak mıyız, emin değilim." —Ece Temelkuran
"Kadın; yaşamın yarısı değil, yaşamın kendisidir." - Selahattin Demirtaş