Yeniden doğamadığımız küllerimizin esaretinde, kısır bir döngüde hapsolmuşuz yenilgilerimize; Dudağımızda kâh yılgın tempolu cılız bir sloganla ıhlayan aciz bir şikayet…
“Bir şamana ‘Zehir nedir?’ diye sormuşlar .
Şaman:
İhtiyacımızdan fazla olan her şey zehirdir.
demiş; Güç,yiyecek, ego,hırs, kıskançlık, korku, öfke, kendini beğenmişlik, hata iyi niyet…”