Arif

Arif
@Arffra
Yaşamak uzun süren bir intihardır. “Bütün Mesele İnsan kalabilmek.”
“İfade edemediğim bir eksiklik hissi var İçimde, sanki her şey başka türlü olabilirdi.” Oğuz Atay
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Kahretsin aklımdasın ve sen bunun farkındasın.” İbrahim Erkal
“Sen benim en yakın insanımsın “ Nazım Hikmet
Nazım Hikmet bir şiirinde ; “Gittiğim eğer bensem… Söyle bana kimden gittim? Sen de yoktun zaten ben, ben yine bende bittim..,” diyor.
“Sabahattin Ali’ nin dediği,” perişan bir haldeyim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit var…” dediği yerdeyim.”