Serinin artık sonlarına yaklaşmak beni gerçekten üzüyor ama böyle kaliteli bir seri okuduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Bu kitapta Malkin klanının katil cadısı Grimalkin'i okuyacaksınız. Grimalkin gerçekten çok sevdiğim bir karakter oldu. Bu kitap da çok iyiydi. Gerisi spoiler içerir.
Keşke Grimalkin'in çırağı ölmeseydi. Thorne' ü çok sevmiştim. Ah ah :( Ayrıca Alice'in bu kadar güçlü olmasını bekliyordum ama yine de şaşırdım. Keşke Alice'in teyzesi Agnes ölmeseydi. Çok tatlı kadındı :(