İlk 150 sayfasını okurken gerçekten sıkıldım. Ama kalanını büyük zevkle okudum. Özellikle sonlara doğru vay be diyorsunuz. Bundan sonrasını okumayın eğer kitabı okuyacaksınız. Ağır spoiler içeriyor.
Alice' in şeytanın kızı olması beni gerçekten çok şaşırttı. Zaten mağaradaki adamda Alice'e çok yakında babasıyla kavuşacağını söylemişti. Ayrıca Grimalkin'in , Alice'in isteği üzerine Tom'a yardım etmesi tuhaf geldi. Seri gayet iyi ve zekice yazılmış. Devamını sabırsızlıkla bekliyorum.