Seri gittikçe güzelleşiyor. Bu kitabı da çok beğendim. Sadece hayaletler cadılar gözüyle bakmayın . İnsana gerçekten çok şey katacak bir seri. Okuyun okutturun :)
Fazla yoruma gerek yok . Serinin önceki kitaplarını da çok beğenmiştim. Ama bu kitabı daha çok beğendiğimi söyleyebilirim. Yazar kurguyu çok başarılı devam ettiriyor.
Çok farklı bir havası var kitabın. Yazarın dili gayet akıcı. Sürekli bir olaylar var. Puntosu büyük kitap küçük. Yani anlayacağınız tam bir çerezlik kitap. Ama size çok şey katacağını düşünüyorum.