Çok farklı bir havası var kitabın. Yazarın dili gayet akıcı. Sürekli bir olaylar var. Puntosu büyük kitap küçük. Yani anlayacağınız tam bir çerezlik kitap. Ama size çok şey katacağını düşünüyorum.
Hani bazı kitaplar vardır sizi daha ilk sayfadan içine çeker. İşte bu kitap onlardandı. Yazarın dili sade ve akıcıydı. Kitabın kurgusu BENCE sürükleyiciydi. Zombi filmlerini seviyorsanız bence okuyun. Ama sonu pek tatmin etmedi açıkçası.
Kızıl TepeJamie McGuire · Yabancı Yayınları · 2015256 okunma
Çok fazla betimleme vardı olaylar sürekli birbirini tekrar ediyordu. Gereksiz uzatılmış bir kitap. Kurgusu da vasattı bence. Gerçekten çok kötüydü kitap. Okumanızı tavsiye etmiyorum.