Çünkü biliyoruz ki bir şeyi gerçekten isterseniz yürekten isterseniz, tüm samimiyetinizle, tüm kalbimizle istemekten hiç vazgeçmezseniz, o şey mutlaka olur.
Ama işin sırrı kalpten istemekte yani kalpte. Çünkü kalp tanrının evidir ve eğer bir istek o evden geliyorsa bütün evren bu istek karşısında o o boyun eğer. Ama kalbin Tanrının evi olması aynı zamanda şu anlama geliyor, kalbin sahibi O’dur.
Ve biz emanet aldığımız bu evin kapısını ev sahibine hep açık tutmalıyız.