Zehranurr

Zehranurr
Savaşacağım tek şey, içimdeki diğer bendi..
Bizim de her günün sabahında Rabbine şöyle seslenen Hz. Peygamber gibi olmamız gerekmiyor mu? “ Şüphesiz sen, eğer beni nefsime bırakırsan; beni zayıflık, günah ve hata ile başbaşa bırakmış olurdun. Ben sadece senin rahmetine güveniyorum.”
Sayfa 78
Reklam
Eğer üstünüzde Allah’ ın lütuf ve merhameti olmasaydı, içinizden hiç kimse asla temize çıkamazdı. Fakat Allah dilediğini arındırır. Nur suresi 24/ 21 İlahi ihsanın; kıldığın her namazda, tuttuğun her oruçta, verdiğin her sadakada ve telaffuz ettiğin her tesbihte gerçekleştiğinden emin ol!
Yalnız sabredenlerin, mükafatları hesapsız ödenecektir. Zümer 39/10
Yağmurda yürümeyi sevmişimdir hep, insanlar ağladığımı görmüyor diye.. Charlie Chaplin
Kimilerine göre yalnızlık hastalıktır, kimilerine göre ise yalnızlık hastalıktan kaçıştır. Friedrich Nietzsche
Reklam