"Yapabileceği bir çok işi kadın işi sayan,kılıbık olma,evdeki egemenliklerini yitirme korkuları içinde kötürüm olmuş bu erkeklerle yaşayan kadınlar nasıl dayanıyorlar bu sersemlere peki?"
"Kendini bir başkasının gözleriyle olumlayarak gerçek anlamda var etmeye çalışan benliğin,öteki gözleri bulduğunu sandığı andaki şaşkınlığı bu.O esrikleştirici yanılgı.İşte sonunda seni anlayan birini buldun,ne şans!Nasıl da benziyorsunuz birbirinize...bunları daha önce yaşamadık mı?"
"O olmasaymış sanki her şey çok başka,çok daha iyi olacakmış da olamamış gibi bilinçaltından henüz yüze çıkmamış bir düşüncenin,giderek öfkenin sezgi aşamasındaki yersiz sıkıntısını duyuyordu ona bakarken."