"Ve hayat her zaman güzel değildir.Ama belki de tuhaf yaradılışlı olduğum için,bunu da güzel buluyorum.Bence güzelliğin kendine has bir büyüsü var,bu sebepten..."
'Aynasız sarhoş olduğumu düşündü.'Kendi kendine gülümsedi ve düşüncelere daldı.'Galiba öyleyim,'diye ekledi,'ama bir kadının yüzüne bakıp da kendimden geçeceğimi düşünmezdim.'
'Sadece iyiyi ve kötüyü bilirdi;ama varoluşun bir niteliği olarak saflık,işte bunu hiç düşünmemişti.Ama şimdi,ondaki saflığı iyilik ve temizliğin en üst derecesi olarak yorumluyordu,ebedi yaşamın özü olarak.'