-Kabuslarımız çoğunlukla en büyük arzularımızdır.
-Sonsuzluk dediğin şey insanın iradesidir.
-Kendini aş çünkü kendin hala bir taslak.
-Kendinden arınmış hal…
Korku en beter duygu bence. Hiçbir zaman korkularımızı içimizde yok edemeyiz. Korkularımızın üstüne gidebiliriz sadece... Ve korkularım kadar korktuğum bir şey varsa o da korkularımla başa çıkamamaktır...Tek korkudan güçlü olan duygu umuttur.