-Kabuslarımız çoğunlukla en büyük arzularımızdır.
-Sonsuzluk dediğin şey insanın iradesidir.
-Kendini aş çünkü kendin hala bir taslak.
-Kendinden arınmış hal…
Her zaman bir yol vardır. O yolları göremeyeceğin kadar karanlıkta mısın? Bir sokak lambasıyla o yolu aydınlatırsın. Görünürde hiç mi yol yok? O yolu kendin çizersin.