Tomas jantelri aç sakın elini bile sürme neden
Burdalar ben bişey görmüyorum çok karnlık açıyorum jantelri hayır hayır açama açtım ooovvv olmaz tomas geliyorlar kaçkaç lanet olsun boku yedik şimdi siktir lan sana açma demedimi lanet olsun tersa nerde ona bişey olmaz başının çaresine bak o hadi hadi hadi çobuk ol lan sen kendine baksana ben labirenti
En hızlı koşucusuydum tomas kapa çeneni yetişiyorlar hadi şurdaki kayanın altında saklanalm tamam el fenerini kapat.
Her zaman bana insanlar saçma geldi taki aşık
Olana kadar o duyguyu o sevinci onu görünce kendimi sanki bombaymışmda her an, patlayacağmışım gibi hisediyordum yani şunu anladım bu boş dünyaya bir amaç içim geldiğimizi .