Felicity

Felicity

, bir kitap okudu
Puan vermedi·320 syf.·
25 saatte okudu
·
Okunma: 11 Şubat 2026 00:00
·
2026 10. kitabı
Marie Lu
8.5/10 · 4.353 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Güzel bir kitap
8/10
·424 syf.··
2026 7. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2026 00:00
İlk kez popüler olduğu için (yani çok sevildiği ve dakika başı karşıma çıktığı için) bir kitap aldım. Bazı insanlar sevmemiş, beklentisini karşılamadığından veya çevirisinden vs. Bazıları da çok sevmiş. Bazısı sevmiş ama o kadar abartılacak bir şey yok falan demiş. Ben ne düşünüyorum onu söyleyeyim. Öncelikle, ben kitabı çok sevdim. Hem kurgusu hem karakterleri hem de olaylar çok güzeldi. Şahsen çevirisinde bir problem görmedim. İyiydi bence. Abartılma konusunda ise, ben o meselelere karışmıyorum. İster abartın ister abartmayın çok bir şey değişmez. Kimine göre güzel olan ötekine kötüdür. Popüler olan her kitaba 'çok abartılmış' diyen birileri çıkıyor zaten. Önemli bir mesele değil. Her neyse. Karakter yorumlarına geçecek olursak, Blue, bence çok güzel, iyi bir karakter. Gerçekten aklı başında olduğu yerler çoktu. Yani, saçma sapan gereksiz gıcıklıklar terslemeler falan yapmıyordu. Bu benim için önemli bir şey. Böyle kız karakter bulmak zor. Gansay, tam lider olacak bir tip. Ama soğuk kanlı, kolay yıkılmayan, ultra kibirli liderlerden değil. Daha çok hani grubun annesi veya grubun babası dediğimiz türden. Grupta ki herkese çok güzel sahip çıkıyor. İlgileniyor. Yardıma ihtiyaçları olduğunda hemen koşuyor. Bence onun kıymetini çokta bilmiyorlar. Başına bir şey gelsin istemiyorum. şu kafaya taktığı konu var ya, (Kral bilmem ne. Adını unuttum.) onu anlatmayı çok seviyor. gerçekten, o anlatsın ben beş saatte olsa bile dinlerdim. Seviyorum onu. Adam, çok tatlı bir karakter bence. Çok beyefendi. Nazik,iyi huylu. Çok sevdim onu. Tek sorun şu ki, Gansay yardım teklif ettiğin de tartışma çıkarması ve yardımı reddetmesi. Yani, kardeşim, yalan yok, yardıma ihtiyacın var. Bunu neden inkar ediyorsun ki? Bu kibir. Bu kadar gururlu olma. Baban pisliğin teki. Baban yerine Gansay ile
Kuzgun OğlanlarıMaggie Stiefvater · Juno Kitap · 2025235 okunma

Felicity

, 2026 okuma hedefini ekledi.
2026 OKUMA HEDEFİ
27/50 kitap - %54 tamamlandı
27 kitap okudu
50 kitap
11,9bin sayfa
2 inceleme
3 alıntı
8 günde 1 kitap okumalı.