Arjin

Arjin
@Arjin__
"Ne olursanız olun ama size gösterilen iyi niyetin nankörü olmayın."
Reklam
Anlamıyor musunuz siz, kendim olmak istiyorum, kendi adımla anılmak istiyorum ve erkeklerden, evlilikten yalnızca dostluk bekliyorum. Dostluk da saygıda eşitlikle olur, anlamıyor musunuz,eşitliğin olmadığı yerde ikisi de yok.
Kalbim gökyüzü kadar derin.
Bence aşk deliliktir. Çünkü aşık olanın gözü hiçbir şeyi görmez. Hem tehlikeli hem de zayıflıktır.
Sayfa 101
Ağır gelen bir şeyler var duygularıma yüklediğim. Murat Ali Ersan