Arjin binen

Arjin binen
@Arjinbnn
Bütün iyi niyetimle kitaplara inanıyorum. Bütün iyi niyetimle bir kitabın sayfasında yazılı olduğuma.
Bizler ruhani bir deneyim yaşayan insanlar değiliz. Bizler insani bir deneyim yaşayan ruhani varlıklarız.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Onunla sevgi ve minnet dolu bir barış anlaşması yapmak varken vücudunuzla uğraşmanın hiç gereği yok.
Hayatımızda gerçekleşen her şeyin bir anlamı olduğuna, eğer duymaya istekliysek her deneyimin bir mesaj taşıdığına inanırım.
Yolculuğunuz, ayağa kalkarak dışarı çıkıp, hayatı dolu dolu yaşamayı seçmekle başlar.
Tanrı göz kırptı dediğim anlardan biriydi