Armağan

Armağan
@Armagan39
"İki ömrüm olsun isterdim: Biri yaşamak, diğeri okumak için."
Ah bu uğurda yitip gidenler!
-Zaferi biz göremeyeceğiz. -Ama ona yardım etmiş olacağız. Yaptığımız hiçbir şey boşa gitmemiş olacak...
Reklam
Genç yaşta ölmüş biri gibiyim. Öyle ümitsiz, öyle mahzun...
Sayfa 187·Kitabı okudu
Ah siz diktatörler! Saygının hak edildiğini ne zaman anlayacaksınız?!
Bu ülkede bana saygı gösterecek hiç kimse yok. Herkesin yüzünde saygı gibi duran şey, aslında korku ve esaret.
Sayfa 152·Kitabı okudu
Sanki iki yüz yıl önce Gordon'un başı buraya bir göz atmış, her yer taş kesilmişti.
Reklam