Hediye

İnsanlarla uzlaşmak zorunda mıyım?
Reklam
Ama itiraf edeyim bir şey bana acı veriyor: bizim birbirimizi anlamamız mümkün değil.
Döneme gelince, neden ben yaşadığım döneme bağlı kalacakmışım? O bana bağlı olsun.
O zamanlar henüz budala ve huzursuz biriydim, o zamandan beri akıllanmasam da sakinleştim.
Umuda benzer üzüntülerin, üzüntüye benzer umutların söz konusu olduğu belirsiz, bulanık bir dönem...
Reklam