Benim de zamanında çok canım yandı.
Hatta değmeyecek insanlar için sesim kısılana kadar gözyaşı dökmüşlüğüm var. Ama dönüp karşıma çıkan hiç kimseyi geçmişimde yaşadığım acılarımdan sorunlu tutmadım. Çünkü herkes aynı değildir. Utanması gereken birisi varsa o da herkes olmayı tercih edendir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Söylenecek hiç bir söz bulamıyorum nasıl olur da bir insan küçücük iki güzel yavrumuzu öldürebilir nasıl bir zihniyet bu nasıl bir düşünce tarzı yazıklar olsun elinize ne geçti o masum yavrulara kıydınız allah belanızı versin. Sizin gibileri mahkemeler hapishaneler paklamaz sizin gibilere idam etsinler şart 😡😡😡😡😡😡