Giderken,Sonkez dönüp penceresine baktım dönüp dönüp köşeyi dönene kadar tekrar baktım evde mi sonkez göre bilir miyim diye,evin ışıkları yanıyor mu, (Birşeyi se çe bilseydim unutmayı seçerdim, Herşeyi tüm geçmişi.)
Kulağım da şarkı ben seni çok sevdim
Hoşçakal..