Yorgun falan değil de huzursuzsun, bu kapanlarla dolu dünyada adım atamaya bile korkuyorsun, bu yüzden iki ayağın da hep havada, yorgun değilsin,sadece o korkunç huzursuzluğun arkasından gelecek ve kendini aptalca bir dalıp gitme gibi hissettirecek o yılgınlıktan korkuyorsun.