Başak Basmacı

Başak Basmacı
@Arszhatun
Kitaplar, bir zaman bana, insanları sevmek lazım geldiğini, insanları sevince tabiatın, tabiatı sevince dünyanın sevileceğini, oradan yaşama sevinci duyulacağını öğretmiştiler. Hayır, şimdi insanları kitapların öğrettiği şekilde sevmiyorum.
Reklam
Hangisi daha kırgındır acaba ey güzel Allah'ım, yaprağını döken ağaç mı, ağaçtan kopan yaprak mı?
Sayfa 87
Allaha emanet ol.
Biri seni Allah’a emanet etmişse seni görmeden ölmez. Biri seni Allah’a emanet etmişse kimse seni çalamaz. Bir insanın emanet edileceği en güvenli yer arşıâlâdır. Biri Allah’a emanet edildiğinde eksiksiz ve bozulmadan, bırakıldığı gibi geri alınır.