Herkese merhabaaaaa…
Güzel, verimli, bol kitaplı günler.
Bu gün size geniş bir evreni olan fantastik bir kitapla geldim.
Öncelikle evrenini çok sevdim. Evrenin genişliği beni büyüledi. Büyüler, değişik yaratıklar, vampirler ve daha niceleri.
Yazarın yazım diline alışmakta ilk başta zorlandım ama olaylar geliştikçe alıştım. Alıştığımda da bir çırpıda kitap bitti sanki.
Her karakterin kendine özgü özelliklerinin olmasını ve hepsinin kendi bölümlerinin olmasını sevdim.
Kitapta bazı karakterlerin kendi çıkarları için mi böyle davranıyorlar yoksa başka oyunlar mı var arada diye düşündüğüm yerler oldu. Bu durum beni kitaba daha da çekti.
Devam kitabını sabırsızlıkla bekliyorum. Hemen çıkması gerekiyor.
Kısaca geniş bir fantastik evren okumak isterseniz özellikle çok olaylı olsun da derseniz bu kitabı şiddetle öneririm.
7/10