Per peterson kalbimin tam üstüne bir mızrak sapladı. Kitap bitene kadar içimde anlatılan bütün acıyı taşıdım. Her sayfada neden orda değilim diye düşündüm, neden Arvidin yanında değilim, neden elinden tutup geçecek diyemiyorum.Birine bu derece güçlü duygular hissertirebilmek her yazarın yapabileceği bir şey değildir.
Başarılmış bir eserdir.