şampiyon

şampiyon
@Arya2
Burası benim krallığım... DM
İç sesimi duysalar yeminle beni yaşatmazlar...🤭😀
Reklam
Eskisi gibi değilim artık. Her şeye beliren çocuksu kahkahalarım yok mesela, uzun ve içli ağlamıyorum artık... İçimde yaşıyorum ne varsa. Anlatmaktan yana olmadığı gibi, belli etmekten de çekiniyorum. Kimsenin beni anlamayacağını biliyorum.
Kusura bakın. Hiçbir şeyi abartmadan yapamıyorum. Seversem çok sevmezsem hiç sevmiyorum. Bulursam bi şarkı bokunu çıkarana kadar onu dinliyorum. Susarsam bir daha konuşmuyorum. Konuşursam hiç susmuyorum. Kafama takmış olduğum herhangi bir şeyi çözemedim taktirde dünyanın sonu sanıyorum...
Size benden bi hayat dersi; Turşu kurar gibi hayal kurmayın, Önünüze gelen her hıyarla...
Tam diyorum ki iyi terbiyeli bir hanımefendi olucam. Hoooop biri çıkıyor yine başlıyorum saymaya... allah affetsin 😊