Eskisi gibi değilim artık. Her şeye beliren çocuksu kahkahalarım yok mesela, uzun ve içli ağlamıyorum artık... İçimde yaşıyorum ne varsa. Anlatmaktan yana olmadığı gibi, belli etmekten de çekiniyorum. Kimsenin beni anlamayacağını biliyorum.
Kusura bakın. Hiçbir şeyi abartmadan yapamıyorum. Seversem çok sevmezsem hiç sevmiyorum. Bulursam bi şarkı bokunu çıkarana kadar onu dinliyorum. Susarsam bir daha konuşmuyorum. Konuşursam hiç susmuyorum. Kafama takmış olduğum herhangi bir şeyi çözemedim taktirde dünyanın sonu sanıyorum...