İnsan tek başına ayağa kalkabildiğini öğrendiği zaman büyürmüş. Ben de büyüdüm ve artık kimseye ihtiyacım yok. Yaşadığım olaylar ve insanlar beni güçlendirdi. Önceden olaylarla başa çıkmayan bir ben varken şimdi o insanları ezerek zirveye ulaşıyorum. Haa tamamen mutlumuyum tabikide değilim. Hayatın bi imtihanı biter başka bi imtihanı başlar ama şuan çok iyiyim. Geçmişinde yaptığım saçmalıkları telafi edip hayallerime doğru koşuyorum. Hayıt benim hayatım ve bundan sonra kendim ve yanımda olmak isteyen insanlar için yaşayacağım. Siz de öyle yapın gerçekten daha iyi olacaksınız....🌼🍁
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!