Nihan Kaya'dan okuduğum ilk kitaptı. En başta kitaba uydum sağlamakta zorlandım. "Roman" ve "Gerçek" kısımlarının geçişini anlayamadım. Ancak kendimi zorlayıp devam ettiğimde her şeyi tam anlamıyla kavrayıp kitabı akıcı olarak devam ettirebildim. Güzel bir okuma deneyimi oldu. Özellikle kitabın en sonunda yazar ile yapılan röportajı okumak keyifliydi. Nihan Kaya okumaya başlamak için tercih edilebilir.
BuğuNihan Kaya · İthaki Yayınları · 2019874 okunma
Hasan Ali Toptaş muhakkak tanışılması gereken bir yazar...
Okurken kitabın çok değişik insanı geren bir havası vardı. Adeta okunmadan anlatılamayacak bir hava.
GölgesizlerHasan Ali Toptaş · Doğan Kitap · 201714,1bin okunma