Güzel bir kitaptı . Ama okurken çok üzüldüm. Annene okuduğumda göz yaşlarına hakim olamadı. En üzücü şu bunlar hikaye değil aslında daha kötüleri dayanılmayacak şeyler yaşanıyor Filistin de . Filistin’i bizlerde hatırlatan bir kitap. En çok etkilendiğim kişiler Wael El -Dahdouh oldu keşke bunlar yaşanmasaydı.