Okuyalı epey olmasına rağmen yorum yapmaya fırsatım olmamıştı. Şu kadarını söyleyeyim . Barış Bey hep yazmalı. Yeni kitabının haberini de kalem hayranlarına artık duyurmalı :)
Neden EvlenmedimBarış Efendioğlu · Yitik Ülke Yayınları · 201510 okunma
Yazardan okuduğum ilk kitaptı tadı damağımda kaldı. Kurgusu da tarzı da çok farklı . Diğer eserlerini de okumalı. Geç tanıdığım için üzgünüm.Önemle tavsiye ederim,okuyunuz.
“Sonuca varmayi istemek aptalliktir” diye yazmisti Flaubert. Bu sözün dogrulugunu en çok kavgalar gösterir. Taraflardan hangisinin aptal oldugunu saptamak için son sözü söyleme takintisi olana bakmak yeterli olur.