"Üzgün olduğunu söyleyen pek çok insan görmüştüm ancak üzgün olmanın ya da üzgün olduğunu söylemenin bir şeyleri değiştirdiğine hiç şahit olmamıştım. Ama yine de bazen -nadiren- kısa bir süreliğine de olsa insanı daha iyi hissettirdiği doğruydu. Senin hüznünün başkalarını da üzmesi, sanki bunu yapmaya hakkın varmış gibi... Diğerlerinin senin içine sığmayan kederi görmeleri ve bu acının bir kısmını üstlenmeye hazır olduklarını görmek... Bencilceydi, evet fakat insana kendini daha iyi hissettirdiği gerçeğini değiştirmiyordu."
| Gümüş Yürek 1
| D.N. Archreon