Evet, doğada bir canlı bir diğer canlıyı öldürüyor. Ama, doğada bir canlı bir diğer canlıya bir başka canlıyı öldürtmüyor. Mesele bu kadar basit.
Şimdi isterseniz asırlarca tartışın - beni ikna edemezsiniz. Siz öldürmüyor, öldürtüyorsunuz. Evriminizin sonucu gayet açık: Başarısız!
Artık ne haliniz varsa görün! Anlatmayın!