sıla

sıla
@Asena90
Reklam
İnanç her şeye care
Aşka inanmayipta yaşayanlar hiç mutlu olamazlar
Benimle cehenneme gelmiceksen gunahlarimdan sanane
Karanlık hep soldadir zaten insanların sevdiğini sol tarafa koydukları için???
Reklam