Asena

Asena
@Asena____
Yağmur ıslanmayana Aşk yaşamayana Savaş savaşmayana güzel.
"Ve her şeyi unutmak; unutmak, Hiç bir şey hatırlamamak... Kim bilir ne kadar güzeldir hiç bir şey hatırlamamak?"
Alıntı
Reklam
"Çok acı veriyor muydu? dedim. Evet! Bazen fev­kalade bir sancı oluşurdu."
Alıntı
" Ne dersin, onu delice sevdiğime akıllılık etmiş miyim? "
Alıntı
"Yaşam böyle işte! İnsanlar bağırır, sonra yorulup susar.."
Alıntı
"Bilmiyorum neden bu kadar yorgun, bunca kederliyim ama... anlayın işte korkunç bir keder bu!"
Alıntı
Reklam