Yazarın okuduğum ilk kitabı ve dünyasıyla, kalemiyle tanışmak için ideal olduğunu düşünüyorum. Başlarda biraz anlayamadım konuyu, sanki bir serinin devamı ya da yan kitabı gibi geldi ama ilerledikçe bazı şeyler oturdu.
Kitapta her şey açıklanmıyor ama bu çok hoşuma gitti. O dünyanın bir parçasıymışsınız gibi bir his yaratılmış. Davriel karakterini çok sevdim. Genel olarak okuması zevkli, kısa, güzel bir kitaptı.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!