Okuduğum ve keyif aldığım bir hikaye. Gülümseten, kızdıran, bazen 'de hüzünlendiren bir gamsız bedri ülkenin en büyük sorunlarından birini biz okurlara güzel anlatım diliyle aktarıyor. Okumaktan pişman olmiycaginiz seviceginiz bir hikaye ."insanların mevcut olduğu bir yerde çiçek olmak kesinlikle çok tehlikeli ve zor bir işti." Bu cümle okumaya değer anlamlı bir hikayenin sözüdür. Sınanmadigimiz mecbur kalmadigimiz bir hayattin doğruluğunu tartisamiycagimizi güzel anlatıyor. Gamsız Bedri