Aslıhan

Aslıhan
@Ashleyyyyy
Fazla karamsardı ama kötü değildi
Puan vermedi
Başlangıcı falan güzeldi. Konusunu aslında sevdim. Serinin ortalarında bir yerlerde güzel bir ters köşe de vardı. Genel olarak baktığımızda gayet iyi. Ama konuyu bir kenara bırakırsak, kitabı okumaya başladıktan bir süre sonra sıkılmaya başladım çünkü karakter ilerleme kaydediyormuş gibi hissettirmiyordu. Kaç-yaralan-yakalan-tutsak olmaya devam et-nasıl kaçacağını düşün döngüsü o kadar çok geçiyor ki bir yerden sonra gerçekten bir bunalma geldi. Karakterin sürekli tacize uğramadan taviz edilmesi, yaralanıp yaralayanlar tarafından tedavi edilmesi ve karakter kaçtıkça iki ucu boklu değmekte olduğunu hatırlaması çok karamsar hissettiriyor. Gerçi yazarın amacı zaten bu çünkü bizim saf sandımız karakterin saf olmakla uzaktan yakından alakalı olmadığını anladığımız zaman haz almıştım neredeyse. Güzel miydi, güzeldi ama baya fazla karanlık bir atmosfer var ve dediğim gibi olayların(özellikle birinci kitapta) sürekli başa sarması okuyucuyu aşırı karamsar hissettiriyor. Bunun dışında güzeldi bence. Hiç hafif bir kitap değil ve sağlıklı bir mentalle okuyun çünkü ben karamsarlığı hissettim yani.
Duygu ve Düşünce
17 Numara - KatliamFatma Şamata · Artemis Milenyum · 20232,355 okunma
Aslıhan
Bu arada puan verme yeri nerde ben bulamıyom